Hedefler

HEDEFLER:

  • Eğitim-öğretim, Ar-ge, Toplumsal-hizmet ve İdari-yönetim alanlarında YÖKAK, FEDEK ve Uluslararası Kuruluşlarının belirlediği standartlara ulaşmak.
  • Edebiyat Fakültesi Lisans Programlarının kalite ve akreditasyon sürecini tamamlamak.
  • Eğitim-öğretimde, araştırma, geliştirme ve toplumsal hizmet alanlarında iç-dış paydaşların görüşlerini dikkate alarak sürekli iyileştirme yapmak,
  • Avrupa Birliği ve uluslararası öğretim elemanı-öğrenci değişimi sürecine katılmaya devam ederek bu süreçte daha aktif rol almak,
  • Dil, Edebiyat, Felsefe, Sosyoloji ve Tarih alanlarında bilime katkı yapacak nitelikte hem Türkçe hem de diğer dillerde akademik çalışmalar üretmek,
  • Öğretim elemanlarına gerek araştırma, geliştirme ve inovasyon gerekse ders verme faaliyetlerinde Fakültenin imkân ve kaynakları ölçüsünde ihtiyaç duyulan teknoloji, materyal ve altyapı desteğini sağlamak,
  • Sanayiciler, esnaf ve sanatkârlar, saygın sivil toplum kuruluşları, öğrenci yakınları gibi paydaşlarla iyi ilişkilerin devamını sağlamak ve bu ilişkileri geliştirmek,
  • Öğrencilerimize sunduğumuz kaliteli ve çağdaş eğitim-öğretim müfredatını evrensel ve bölgesel gelişme doğrultusunda güncelleyerek rekabet edebilir, yetkin mezunlar yetiştirmek,
  • Mezunlarla sürdürülebilir iletişim geliştirerek Edebiyat Fakültesi aidiyet duygusu geliştirmek ve dış-paydaş katılımını artırmak,
  • Konferans, Seminer ve Söyleşi geleneği oluşturmak ve bu geleneği bir toplumsal hizmet faaliyetine dönüştürerek toplumu edebiyat, sanat ve kültür alanlarında bilgilendirmek,
  • Bölge ekonomisine, eğitim ve kültür hayatına akademik faaliyetlerimizle destek olmak,
  • Değişen ve gelişen eğitim standartlarına uyum sağlayacak, nitelikli akademik kadro oluşturmak,
  • Kütüphane ve bilgisayar laboratuvarı hizmetlerinin niteliğini ve ulaşılabilirliğini artırmak,
  • Doğu Dilleri ve Edebiyatları Bölümlerindeki Anabilim Dallarının bağımsız bölümler halinde teşkilatlanmasını sağlamak,
  • Kuruluş aşamasındaki bölümlerimizin kuruluşlarını tamamlayarak lisans eğitim sürecini başlatmak.